Monday, April 18

Forgive You babee

datang je sekolahhh >,>,??? at school !!! before tuu jalan jalan HAHA keliling dunia tawaff sekolah katakan bahaha masuk je classs . hee :) say to with membe belakang tempat duduk aku eyhh kau mane ? ujan dokk lek dye datang jusco sudaa , mane ujan bapak dye tipu macam na raak HAHA *story hary sabtu plan want to go JUSCO watching movie together !!! sowy yehhh HAHA dengan bercerita ny ta duduk lagi ny ade laaa mulut macam babii na soundd soundd lek dyee kau diam buad kerja kau sudaa laa pakat dye aku ta macam gitu . kalau tidak da soundd habis habis terase punye mamposs hal laa . then aku diam laa , aku sabaa dan sabaa , ta pe memang perangai ye macam gitu kita pon ta bolee na kata pape pon . tapi one secondss kalau aku tegur pandai pandai laa na jage diri or whatever want do it . da ta heran owkey !!! then duduk meja belakang berbual sebab tadi dua masa relief because cikgu ta ade . pregnant kott hee ??? dengan aku yang ta sihattt macam na pengsan dekatt kelass tuu . aku tido laa peningg kepalaa macam berpusinggg whoaaa !!! ta boleee blahhh , then buad bodoo je then aku ta tahu kenapa hary ny memang sangattt sangattt sakitt kepala plusss sakitt hati owkey aku terima dugaan mu ya allah . hurmmm relax ??? one more aku na cerita dye da mule tegur aku , aku mulaa rase lega . then aku layang macam biase semua orang ade buad salah rite . ta semestiye seseorang tuu sempurna sangatt ritee :) then before na balek sekolahh ny tengah kemas kemas buku ny . her say minta maaf . whoaa dengan sengaja eyhh so k laa . then smilee :) yeahh babee kau ta salah pape pon maybe kau ta suke seseorang tuu aku pham but you don't like make do your face macam dislike one person ny . pagi pagi kene senyum senyum :) wakakakaka

0 comments: