Saturday, April 16

Hangout

baru hary ny dapat jejalan , woww best tadi keluar tengok movie with NURUL AIN ... ingat na tengok NEVER SAY NEVER pikir pikir lame laa pula , so tengok laa time 2.45 p.m . hee !!! the title SENJAKALA aw aw HAHA bolee laa best . best best best hehehe sebelom movie na start jalan punye jalan hee shopingg laa katekan teman dye beli baju for her anniversary aww aww jelous aku , aku pon na macam juge weeee best kan kalau ? kalau ? haha forget it laa . da malas laa pulaa na pikir pikir . perasaan tuu memang ade . but bilee ye ??? sekarang tengah menunggu orang yang betul betul sayang aku . tak ape laa even lambat sekalipon yeahhh . hahaha !!! na buad macam mane yee kan so teman laa beli baju pilih pilih kan aa ny sesuai aa ny sesuai haha klaka jee tapi lambat juge pilih . wowww banyak sale tadiii kat JUSCO TEBRAU eee pakat je aku ny bawe duet yang mencukupi kalau tidak abez laa jalan sane jalan sini ta berhenti henti huahuahua !!! by the way thanx juge my parents lepaskan aku keluar yeaa . hehehe kalau tidak disebabkan AIN datang uma conform aku ta lepas na kalau mesti banyak laa alasan yee na di bagi . HAHAHAHA

0 comments: