Wednesday, July 20

No cry


fuhhh i'm back home . penat tadi blajar driving . erm betul betul betul haha haa ade benda nak diceritakan ny kesian kesian kesian tadi kan membe classmate aku ditimpa masalah ( BFF ) mula mula aku dah risau dah kenape ek dengan dye aku dah mula tertanya tanya ?? time ny semua bebudak semua dah beratur ikut kelas tau sesampai je kat dataran aku tengok muka dye dah mula sebak then aku paham bila seseorang ditimpa masalah mesti laa kan dapat orang terdekat supaya boleh luahkan segalanya alangkahnya kalau aku disamping dye time tuu mesti aku dapat banyak beri dorongan kan kan kan then aku tengok kan je dye dari jauh even macam mana pon aku tetap sayang kan dye love you sayang so much much much dari situ aku mula diamkan diri maybe dye masih tertekan kan kan aku paham babee also masuk je kelas seat tempat biase then dengar cikgu mengajar sambil dengan matanya yang merah aku mula diam , but hati aku tertanya tanya kenapa dengan awak ?? hurm aku mula bersuara *awak , awak owkey ?? kenapa ?? mula mula dye tak nak cerita maybe dye segan ke kott tak lama beberapa saat dye mula bercerita aku mula mendengar dan memberi perhatian yang tulus terhadapnya then aku baru laa paham tak disebabkan seseorang digelar lelaki dye menjadi pilu aku mula mula turut menangis sebab itu semua aku pernah alami aku tau perasaan mu babee hanya dengan kata kata nasihat sahaja aku boleh membantu but itu aku rasa sudah bermakna buatmu yang terluka hati dan aku nak ingatkan kau jangan mudah putus asa yeah caiyok caiyok haha *happy sekejap hehe tabahkan hatimu yeah dah ta mau sedih sedih kalau boleh aku nak jea hug you babee dah lama dah kite not to be together kan kan sampai sini jea aku na luah entry blog ini .

0 comments: