Saturday, July 30

Problem for hang

hang today ! best best best
but tengok macam mane yeah takot juge ny nak to say my mom
before that ade laa mamat ny nak pelawe hang together
dye say nak naik moto alamak !
then dye kate owkey i bawe kereta i amik you ?
debar debar juge aku , tak pernah kenal pula tuu
mamat ny dah kenapa tah kan
aku say jea owkey i tunggu dekat uma
nanti i amik you , you bagi laa num nanti susah nak contact
then aku bagi dengan spontan tak pikir ape ape
ape ke bodo aku ny aduhhh
but aku ta sure laa dye amik aku ke ta kan
tunggu dan lihat jea laa nanti
aku suoh mamat ny bawe awek dye , dye say tak nak segala
lantak kau laa kan hehe
kau tak amik aku pon ta pe , aku boleh naik cab kot
walaubagaimana carapon aku kene contact membe aku
but ake tak ade credit laa alya azyla
ta pe aku kene cube gune number mama aku
jap lagi aku nak texting dye dah nak pukul bape dah
haiya relax relax , tapi tak bole relax aa
pape hal terjadi aku kene bertindak
cara macam mane aku nak cakap dengan mama aku ny ?
adik aku pon nak keluar jap lagi dye keluar sebab membe membe dye datang rumah
so mama aku percaya laa , habis aku ?
aku kene cari penyelesaian sendiri !!!


2 comments:

Nuralia Azila said...

cakap ape kt mama? mama bg kluar? btw i had a great day thanks :))

nurul amirah said...

cakap jea na tengok wayang , so dye bagi laa keluar hehe :)) me too babe .