Tuesday, August 16

Lulus JPJ

excited ye aku , na bagitau ny pasal driving class ny . btw tadi aku ta datang sekolah pon hehe . cehhcehh aku pass JPJ whoa ta sangka pula wa . rezeki amin ~
first time naik bukit dengan confident yes pass . seterusnya turn parking pula hati berdebar debar but aku kene yakin , alhamdulilah owkey ta mati enjin dah laa kereta kancil . before ny pakai viva time JPJ je pakai kancil . whoa seram sejuk juge dibuad ye tadi .
tersenyum lebar terus dapatkan abang yang mengajar aku . then ta sampai beberape seconds aku terus texting ayah aku . proud gile !!! parents mane seyh ta proud dengan anak ye sendiri yeah haha
sesampai jea rumah adik aku dekat asrama terletak di kota tinggi call aku , terus aku bagitau dye . menag excited aa kalau bole !!! haha *perasan jap well :))
ta lame aku drive memang tahap gaban aa . ta reti duduk rumah hehe but ta bole juge kan kite ny dah laa perempuan yeah . so pandai pandai laa control .

p/s : terharu gile laa . thanx for everything yeah abang .

0 comments: