Friday, January 20

Happening with him :)

That today aku with him totally plan want hang .
dalam perjalanan bole pula hujan selebat-lebat ye  kan , saba je laa :)
we go to jusco tebrau , dekat-dekat je haha
dalam kereta plan na cari present birthday akak dye ,
but ta dapat na cari aku jelaa yang beli card present .

just for you nurul ain :) na tau harga ta ? rm10.50 haha

then kemudian nya kita pergi pergi tempah tiket .
na pergi makan , tak ade selera laa pula .
cerita nya best banyak lawak , 


saye memang suka lawak-lawak , yang riang-riang haha
na tengok keramat ta payah laa , ta berani pula aku nanti hehe
starting 7.45p.m .
but time tuu bru 5something laa .
kitaorang pon jalan-jalan belek-belek baju , purse and else to give her sister but ta kesampaian haha
sementara tuu meet laa my friends kamariah yang sedang bekerja haha mengacau je .
but thats day i love you sayang .
awak belikan saya ais cream . 
awak belanja saya tiket wayang .
awak belikan saya pop corn but ta habis pon .
awak bayarkan duit parking .

*saya tak minta itu semua but saya memerlukan awak dalam hidup saya seperti hari ini dan perjalanan hubungan kita ini dengan berikutnya .

0 comments: