Monday, January 16

My sayang

Today aku with my sayang saya 5 days . aku happy sangat . aku rasa dye laa seorang yang baik hati , penyayang and more always to be me  calling or not texting me on mobile phone cewahhh haha
seconds day aku nekad na jumpa dye after work yeahhh comform aku terus pergi ke rumah dye . wahh terharu gila aku thats time day .
aku malu pon ade but aku selamber jea laa kan . #tuu ta tau laa dye tau ke ta kan ? haha aku suka sangat suara dye , kalau bole ta bule lupa dye sehari *aku ny dah kenapa ? hehe aku sayang my love biasa laa .
everytime not to time work , eating , at home usually mesti na dengan dye . aku harap sangat hari ini seperti hari-hari berikutnya kan . aku mengharap sangat hubungan ini terus kekal .
yeahh i love you sayang  , sayang sangat-sangat .

0 comments: