Sunday, February 26

Aku tak mahu tinggalkan kau :(

totally seriously aku cakap aku sedih gila macam dah rabak dah mata aku . aku tak bole tido sampai mama aku tanya kenapa ? aku nak jawab apa . sedangkan benda kecil je . aku tak nak jadi lemah tapi kenapa aku pengsan nampak sangat myra ! semua orang tak tahu aku pengsan dekat bilik sorang2 , diaorang ingat aku dah mampos kot sebab tu tak kejut :( aku yang sedar diri alhamdulillah umur aku panjang . sebab adik aku panggil myra ! aku terbangun dari buaian tersebut . tapi kenapa aku menangis sampai kering air mata aku , hari ini 26feb aku nak resign tapi mama aku marah . mama apa bole myra buad dalam dunia ny sedangkan hati myra hancur berkecai lebur ?? persoalan tu memang menyakitkan hati mama aku . tapi kenapa aku tak sebegitu . seolah olah tiada perasaan . aku bukan budak kecil yang memikirkan hal yang remeh temeh . cukup lah dengan nasihat , teguran dan dorongan . bangkit lah myra !! aku memerlukan seseorang untuk luahan . aku tak sanggup bersendirian sebegini . kau satu pon tak nak bagi aku peluang . kenapa ?? kau boleh cakap perempuan salah dimata kau tapi kau tersangat lah ego !! aku nak balik KL jika itu keputusan MUKTAMAD kau :( aku harap kau happy sentiasa . aku harap juga umur kau panjang dan kebahagian kau selalu bahagia bersama jika hati ini perit nak berkata tapi aku paksa terima semua kebaikan dan keburukan kau .

0 comments: