Thursday, February 2

Cemburu apa aku bahagia ?!


Ohh so crazy like thiss a day . very errr so look messy .
susah kan kalau nak percaya yang mana satu yang betul kata kata yang cantik manis tuu kan eee tolong laa .
tak payah laa nak tanya kenapa , mengapa , dan macam mana bole relationship .
oshhh sudah tahu jealous ke , tak dapat ?! 
(say to my sister after talking yang suka noh belut2 kawan sahabat sejati konon laa)
sudah expired laa gilaa .
aku tak kacau hidup kau , kau jangan cuba cuba nak kacau hidup aku okayyy perempuan .
*then dari situ my sister say alaa dia cuma nak tahu je , macam pelik je tetiba . 
whats ? go on laa . lantak aku laa nak dengan sape janji aku bahagia .
tak macam kau jaga tepi kain orang je tahu not loike laa grrr
okayy now kau dah ber apa , apa laa kan lelaki idaman kau sana kan so go away this my link .
haishhh dont talk about her again myraaaa 
yeah cool cool relax ouhhhh
stopp talking about them . fullstopp .
rimas aku dibuat ye kalau macam gini malapetaka datang kan .

0 comments: