Saturday, May 28

minta maaf yeah

i'm so sorry , aku ny apelaa . semalam aku memang janji gan dye na keluar tengok movie then excited gilee bolee na pergi pukul bape , jumpe dekat mane , sape je ade >>> arghhh last last aku yang cancel , hrmmm na buad macam mane kan , busy sikit melepas aku na tengok movie 3D tuu , ade orang na belanja lagi whoaa !!! then texting texting malam ye , pagi pagi lagi dye da kejutkan aku wahhh punye laa excited dye ny texting aku ' bangun bangun da pagi ' !!! baru pagi belum petang lagi hahaha then before na cakap ny ask to him aku ta sure tau na pegi ke ta ? haa ta pegi mane ? aku tau sangat mesti dye confused bhaha na following kau laa , ade hal laa . owh so pegi ke ta ? ermm cancel laa jawab ye kesian kesian >>> ta pe laa next time bole meet lagi , ops lupe dye na ajak pergi bowling laa argggggh TIDAKKKK aku lupa , never mind laa janji dye owkey je !!! so sowwy yeahhhh

0 comments: