Saturday, May 28

school holiday

TODAYY suda start cuti sekolah , then aku na cakap aku ta bole na enjoy lagi , SPM tengah menunggu aku sekarang ny so aku kene berkerja keras untuk memperoleh keputusan yang baik , but aku sangat sedihh sangat sangat i'm very dissappointed !!! result mid year aku da down macam mane pula dengan trial and SPM aku sbenar TIDAAAKKKKK !!?? aku bukan ta study , study tuu memang laa study aku ny pikir ape ye aduhhh dalam fikiran aku ny agakye tengah baca buku or buat revision tengah melayang jauh jauh kott sebab tuu laa time exam je blurrr macam na mamposs ishhh geram pulaa aku ny padahal diri sendiri yang buad tuu APA NAK JADI HAA aduhhh pening pening pening !!! conform kan naek sekolah cikgu mengumumkan bahawa ibubapa akan datang mengambil report card pelajar OHH NO aku ta na dengar bolee ??? aku na je cakap mama abah kalau nanti time amik report card ta payah datang eyhh , result myra teruk laa nanti mama abah sedyhhh , nanti myra mesti terasa , kecewa dan semuanya laa lagi lagi akan bersalah atas tindakan myra sebegini >>>

0 comments: